dinsdag 28 augustus 2012

Rondje 2012-08-28

Door allerlei omstandigheden (waaronder een optreden met mijn band) weinig gefietst de afgelopen week. Gelukkig vandaag weer wel een stukje kunnen rijden. :) 1 van mijn standaard rondjes is het geworden.

Ook deze keer kwam ik weer een paard met ruiter tegen. Het paard wou direct omkeren toen het dier mij zag. Ik ben met de ellebogen op de rand van de quest gaan hangen zodat ik wat hoger leek. Toen ik ook nog wat geruststellende woorden sprak tot het paard durfde het dier er wel langs.

2 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad het beste om te doen: praten of zingen, zodat het paard in de gaten heeft dat je gewoon een mens bent. Paarden zijn over het algemeen zeer ingesteld op omgang met mensen en ze weten dat ze daar niet bang voor hoeven te zijn.

    Wim -de roetsende, maar ook al 37 jaar ruiter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje. Dat van dat praten ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen